سیاست حریم خصوصی

ما که هستیم

نشانی وب‌سایت ما:   https://zarnagsh.ir/

کدامیک از اطلاعات شخصی را جمع آوری میکنیم و چرا

دیدگاه‌ها

هنگامی که بازدیدکنندگان نظرات خود را در سایت می‌نویسند، ما اطلاعاتی را که در فرم نظرات و همچنین بازدید کننده‌ها ارائه می‌شود جمع آوری می‌کنیم. آدرس IP کاربر مرورگر برای کمک به تشخیص هرزنامه ها تحت نظر می گیریم.

رسانه

اگر تصاویر را به وبسایت آپلود کنید، نباید آپلود تصاویر شامل داده‌های مکان جغرافیایی (EXIF GPS) باشد. بازدیدکنندگان وب سایت می‌توانند هر گونه اطلاعات مکان را از تصاویر وب سایت دانلود و استخراج کنند.

فرم‌های تماس و کوکی‌ها

اگر شما نظر خود را در سایت ما ثبت کنید، ممکن است برای ذخیره نام، آدرس ایمیل و وب سایت خود در کوکی‌ها ثبت کنید. اینها برای راحتی شما و پشتیبانی بهتر ما هستند، به این ترتیب که شما مجبور نیستید در مراجعه مجدد ( در یک سال آینده ) خود به سایت ما دوباره فرم ها را پر کنید.

اگر از برگه ورود ما بازدید نمایید، ما یک کوکی موقت برای مشخص نمودن اینکه آیا مروگر شما کوکی قبول می‌کند را تنظیم کرده ایم. این کوکی محتوای اطلاعات شخصی شما نیست و وقتی مرورگر شما بسته می‌شود از بین می‌رود.

هنگام ورود به سیستم، ما همچنین کوکی‌ها را تنظیم خواهیم کرد تا اطلاعات ورود به سیستم و گزینه‌های صفحه نمایش خود را ذخیره کنید. کوکی‌های ورود به سیستم برای دو روز گذشته و کوکی‌های گزینه‌های صفحه نمایش برای یک سال گذشته است. اگر شما  گزینه ” مرا به یاد داشته باشید” را انتخاب کنید، ورود شما برای دو هفته ادامه خواهد داشت. اگر از حساب خود خارج شوید، کوکی‌های ورودی حذف خواهند شد.

اطلاعاتی که شما در این سایت ثبت می کنید در اختیار نهاد یا سازمان دیگری قرار نخواهد گرفت.

error: Alert: Content is protected !!